SENSES HUDKLINIKK

Galvanic infusion

Reduserer arr og poser under øynene
Reduserer arr og poser under øynene

Galvanic Infusion er en ansiktsbehandling som tar i bruk den nyeste teknologien for å forvandle din hudhelse til det bedre.

Behandlingen inkluderer mer enn de vanlige stegene for rensing, peeling, og hydrering av huden, og inkluderer også en avansert “innslusningav virkestoffer ved hjelp av et galvanisk apparat. Denne metoden er spesielt utviklet for de som søker en umiddelbar forbedring i hudens fasthet, volum, og fuktighetsnivå.

Pris: 2999,-

Fordeler

Umiddelbar fuktighetsboost
Forbedrer hudens tekstur
reduserer poser under øynene
forbedrer hudens Absorberende effekt
trygg og sikker behandling

Vanlige spørsmål

Galvanic Infusion passer for kvinner eller menn som er 30 år eller eldre og som har opplevd tap av fasthet eller ønsker å stramme opp huden og gi den en fuktighets-boost. Den galvaniske prosessen gjør at produktene som blir brukt i behandlingen ikke bare påføres overfladisk, men at de aktive ingrediensene blir effektivt absorbert og utnyttet til det fulle i alle hudens lag.

Dersom du er gravid, har metallimplantater, hjertesykdom, epilepsi eller har diabetes kan vi dessverre ikke gjennomføre behandlingen på deg. Årsaken til dette er at Galvanic infusion involverer lavnivå elektrisk strøm som ikke er anbefalt for de som har en underforliggende sykdom eller er gravid. Behandlingen er helt trygg for de fleste, men vi kan ikke utføre den på disse gruppene, fordi det ikke er utført nok forskning på om det kan påvirke personer under en graviditet eller med spesifikke sykdommer.

Galvanisk Infusjon skiller seg ut ved å bruke en spesifikk elektrisk strøm for å forbedre opptaket av virkestoffer dypt inn i huden. Dette øker effektiviteten av de aktive ingrediensene betraktelig sammenlignet med tradisjonelle påføringsmetoder.

Nei, behandlingen er ikke smertefull. Kunder kan oppleve en lett prikkende følelse når den elektriske strømmen er aktiv, men dette er vanligvis ikke ubehagelig.

En enkelt Galvanisk Infusjon-behandling varer typisk mellom 45 til 60 minutter. Mange kunder merker umiddelbare forbedringer etter deres første behandling, med ytterligere forbedringer som blir mer synlige og langvarige med regelmessige behandlinger.

Ja, Galvanisk Infusjon kan ofte kombineres med andre behandlinger for å forsterke resultater. Det er imidlertid viktig å konsultere med en profesjonell hudpleier for å utarbeide en behandlingsplan som er sikker og effektiv for din hudtype.

Galvanisk Infusjon er generelt sett en sikker behandling uten bivirkninger. Noen kunder kan oppleve midlertidig rødhet eller følsomhet i behandlingsområdet, men disse symptomene avtar vanligvis raskt.

90+ anmeldelser på google

Laila
Alltid god service og gode råd😊Gode behandlinger til gode priser,anbefaler virkelig dette stedet
Ragnhild
Alltid fornøyd med resultatet på senses spa! Kan absolutt anbefales.
Maria
Anbefales! Lekkert og rent lokale, god service, kompetente behandler og bra resultat 🙂
Britt
Veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk på senses spa i dag. De ansatte er veldig profesjonelle, smilende og hyggelige. Lokalene er veldig ryddige og rene. Jeg vil helt klart fortsette å bruke Senses flere ganger.😃